Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

raz

Někomu se možná zdá trest vysoký

ale jde jen o úhel pohledu.V některých zemích se jako účinný preventivní prostředek za krádež považuje podmínečný trest, v jiných useknutí ruky.V jedné zemi se považuje za účinný politický protest odborářská demontrace a  v jiné tento:

http://www.liveleak.com/view?i=a4d_1204458756

a když se zdá být účinkujícím málo burcující, tak hajdy do kostela zpívat vulgární texty.

Jestli chceme hodnotit vhodnost trestu za provokaci na pro mnohé posvátném místě musíme dát na misku vah i to jestli považujeme za vhodné podobnou formu poltického protestu jaký je ve videu.

Mimochodem: Ta těhotná, která se objevuje souložíc  ke konci ve  videu vpravo, mi nápadně připomíná ubohou matku V.T. co dostala ten nespravedlivý trest.

0/0
18.8.2012 11:10

Astaroth

Re: Někomu se možná zdá trest vysoký

Ono se ale o tom sekani ruky obecne vi, ze. Ekvivalentem pripadu PR je to, kdyby v zemi, kde kradez trestaji podminkou najednou zacali vymyslet, jak nepohodlneho otravneho zlodeje presto potrestat odtetim ruky a vytahli zapomenuty, ale platny, zakon z 19. stoleti.

0/0
20.8.2012 17:09

OliveraKatarina

Ještě dotaz na autora :

Vám se líbily víc poměry za věčně ožraléhoJelcina ???   Kdy vládlo úplné bezpráví, nevyplácely se důchody  a všechno rozkradli a ovládali oligarchové za pomoci svého soukmenovce ministra Čubajse ?  Nebyla Vaše rodina s nimi nějak spojena ??;-):-)[>-]

+2/0
18.8.2012 9:48

Emiliano Zapata I

Re: Ještě dotaz na autora :

Proto je v pořádku zavírat za takové kraviny? Kdyby ti levicoví pražští kavárenští povaleči byli jako Putin, první by začali zavírat takové jako ty.

+1/0
18.8.2012 9:51

OliveraKatarina

Re: Ještě dotaz na autora :

Tebe jsem se neptal a ani neodpovídáš na můj dotaz, revolucionáři .....:-)[>-]

+2/0
18.8.2012 9:58

ArmandDuval

Re: Ještě dotaz na autora :

Ne, proto jsem na začátku článku výslovně napsal, že jakkoliv nedokonalá, současná ruská vláda je tou nejlepší, kterou Rusko za posledních 90 let mělo.

Sergej

+1/0
18.8.2012 10:41

Astaroth

Re: Ještě dotaz na autora :

Nejlepsi vlada, kterou Rusko kdy melo, byla internacionalni elita kominterny. :-P Hlavne proto, ze nebyla tvorena Rusy.

0/0
20.8.2012 16:58

OliveraKatarina

Rouhodně vám svůj podpis nedám....

Naopak, vynesený trest mě připadá nízký.  Ale Kocáb, Uhl, Havel - už vlastně ne, Schwarcemberk, Pithart..... ti vám je dají, jo těch 1000 podpisů seženete, stačí oslovit ty levičácké kavárenské pražské povaleče .... :-P:-P:-P[>-]

+1/0
18.8.2012 9:39

Astaroth

Re: Rouhodně vám svůj podpis nedám....

Polozil bys zivot za Putina, ze :-)

0/0
20.8.2012 17:14

Alan.Cox

Tuhle akci Pussy Riot

A tuhle akci členek Pussy Riot znáte? V roce 2008 5 párů souložilo veřejně v muzeu s transparentem „Mr...e za Medvídka“. Tolokovová, jedna z odsouzených, tam souloží v 9. měsíci těhotenství, týden na to porodí. Tolokovová dítě bere sebou na každou akci jakkoli nebezpečnou. Fotky: http://plucer.livejournal.com/55710.html

Manžel Tolokové má kanadské občanství (i ruské), což budí další otázky motivace ze strany jiných států. Členky Pussy Riot mají na svědomí daleko více. Česká média přinesla „překlad“ co zpívaly v chrámě. Rusky jakž takž rozumím. Třeba často opakovaný refrén „lejno Hospodina“, to první slovo bylo v daleko vulgárnější podobě média jaksi vypustila. Nevěřím ničemu z toho co se píše o Pussy Riot. Stačilo pár informací zjistit a je to zcela jinak. Navíc tahle pokrytecká demokracie, kdy i v Česku šlo pár lidí bručet na více let za menší věci. Zpěvák Milan Moravec šel sedět za zpívání „závadné“ písně na tři roky odsouzen českým soudem a nikomu nestál za protest.

Miloslav Ponkrác

+10/0
18.8.2012 2:28

jamijam

Re: Tuhle akci Pussy Riot

Ano, ještě bych dodal, že stát se něco podobného v USA a ne v Rusku, všichni tihle jejich "obhájci" by mlčeli jako ryby.

Námitka ale asi bude, že v USA se za něco podobného nesoudí...

+1/0
18.8.2012 6:35

raz

Re: Tuhle akci Pussy Riot

Mýlíte se, že se v USA za něco podobného nesoudí. Kdyby nějaké bláznivé  holky takových způsobem provokovaly v nějakém kostele, čili úmyslně znesvědcovaly místo nejvyšší vážnosti například  na americkém středozápadě, dopadly by daleko hůř. Až by je zmlácené lidmi volený šerif  přivedl před soudce,který je  v mnoha případech i kazatel  místní náboženské komunity, tak ten by jim zcela určitě dal trest proti ktrému je pobyt ve  výchovném táboře v Rusku procházkou růžovým sadem.

P.S. S vývody autora obhajující podobné provokace hluboce, opravdu hluboce nesouhlasím!!Rv

+3/0
18.8.2012 8:40

jamijam

Re: Tuhle akci Pussy Riot

přesně to simyslím i já! R^

+1/0
18.8.2012 9:06

Emiliano Zapata I

Re: Tuhle akci Pussy Riot

Myslím co by bylo kdyby byly ryby. Nejlepší by bylo kdyby za podobné kecy někdo zavřel vás abyste věděli jaké to taky může být.

+1/0
18.8.2012 9:40

jamijam

Re: Tuhle akci Pussy Riot

Jo Emiliano Zapata, to byl pane revolucionář! Možná, že za kecy i popravoval!  Ale vy jste jeho slabý nástupce, za kecy jen zavírat?! Bída :-)

+1/0
18.8.2012 9:46

Emiliano Zapata I

Re: Tuhle akci Pussy Riot

To není jako vy. Vy byste zavírali za mnohem menší prkotiny.

+1/0
18.8.2012 9:47

jamijam

Re: Tuhle akci Pussy Riot

Ale Emiliano, no tak, vzpamatujte se :-), Já přeci nikoho zavírat nechci, zavírat za kecy chcete přeci vy, nevšíml jste si?

A vůbec, existuje ještě větší prkotina než jsou jen kecy, kvůli kterým chcete zavírat? asi ani ne.

Tak hezký den !

0/0
18.8.2012 9:57

Astaroth

Re: Tuhle akci Pussy Riot

Jedine, co by jim v USA mohli oficialne prisit je neco s soukromym majetkem, tam kostely nebudou verejna puda. Co se tyce hanobeni cirkve, to tam cini intelektualove v mestech dnes a denne.

0/0
20.8.2012 17:11

Emiliano Zapata I

Re: Tuhle akci Pussy Riot

Trochu mi to připomíná film "Kladivo na čarodějnice".

+1/0
18.8.2012 9:03

OliveraKatarina

Re: Tuhle akci Pussy Riot

Jak tam souloží ty........ "dámy" ??  Úplně jak orgie  na Petrových kamenech !!!!  ;-DR^[>-]

+2/0
18.8.2012 9:44

Smoking Lilly

Re: Tuhle akci Pussy Riot

Tak proc se na to kazdy jouda musi divat? Mne to ani nenapadne vyhledavat poro klipy, proc bych si mela spinit computer a den????

0/0
18.8.2012 21:49

Smoking Lilly

Re: Tuhle akci Pussy Riot

oprava: porno klipy

0/0
18.8.2012 21:49

Astaroth

Re: Tuhle akci Pussy Riot

Jeste si to pust jednou ;-) a pak znova ;-D

0/0
20.8.2012 17:12

rezjir rezjir

kdyby ty pusinky

zpivaly v Lidícich či Osvětimi, bohorodičko, zachovej nám Hitlera, či v katyni bohorodičko zachovej nám Stalina, měly by tedy asi dostat v nejhorším případě podmínku. .

+5/0
18.8.2012 2:26

Emiliano Zapata I

Re: kdyby ty pusinky

Nezpívaly ani jedno z toho, soudruhu.

0/0
18.8.2012 9:04

OliveraKatarina

Re: kdyby ty pusinky

To by teprve byly hrdinky !!!R^R^R^;-D[>-]

+1/0
18.8.2012 9:49

rezjir rezjir

Re: kdyby ty pusinky

Víte, co to je konjunktiv? Asi tento gramatický tvar klade příliš velké nároky na Vaší představivost.

+1/0
18.8.2012 11:48

iluminat

za vytrznictvi kde nebyl nikdo zabit nebo se nic nezbouralo

se nedava v civilizovancy statech dva roky. A ze jejich tvorba je nechutna, inu, kdyby za nevkus se zaviralo, tak by kazdy stat byl jedno velke vezeni.

+2/0
18.8.2012 0:53

rezjir rezjir

Re: za vytrznictvi kde nebyl nikdo zabit nebo se nic nezbouralo

A není ???

0/0
18.8.2012 2:27

iluminat

Re: za vytrznictvi kde nebyl nikdo zabit nebo se nic nezbouralo

on te nekdo drzi a nesmis jit kam chces? Inu, treba jste nekde ve zvlastnim institutu, a obcas vam nechaji jit na internet, mozna vam to dela dobre.

0/0
18.8.2012 3:05

rezjir rezjir

Re: za vytrznictvi kde nebyl nikdo zabit nebo se nic nezbouralo

No drží, neexistuje právo vpustit mně do jiného státu. Mají to ty státy náramně dobře vymyšlené, jeden se vymlouvá na druhého.

0/0
18.8.2012 6:40

kaktusak

V moderních státech jsou soudy nezávislé,

takže s rozsudkem Putin nebo velvyslanec těžko něco udělá. To by jako měl soudu přikázat změnit rozsudek, nebo jak si to představujete?

+4/0
18.8.2012 0:09

ArmandDuval

Re: V moderních státech jsou soudy nezávislé,

Nezávislý soud, v Rusku, v politické věci? Pane Kaktusaku, sledujte prosím více zprávy.

Sergej

+3/0
18.8.2012 0:23

Politicky korektní lež

Re: V moderních státech jsou soudy nezávislé,

to nebyla politická věc, ale obyčejné výtržnictví.

+6/0
18.8.2012 0:29

kaktusak

Re: V moderních státech jsou soudy nezávislé,

Zprávy zdejších prorežimních médií? Sleduji, ale nevěřím.

Mimochodem, v politických záležitostech nejsou soudy nezávislé nikde na světě.

+3/0
18.8.2012 0:42

.Camino

Re: V moderních státech jsou soudy nezávislé,

V modernich statech....tim myslite postkomunisticke Rusko??????8-oRv;-O

0/0
18.8.2012 0:43

Astaroth

Re: V moderních státech jsou soudy nezávislé,

To v Saudske arabii taky :-P

0/0
18.8.2012 0:58

Politicky korektní lež

u nás se taky zavírá za hudbu

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/73955-zpevak-pujde-za-rasisticke-texty-na-3-roky-do-vezeni/?mobileRedirect=off

+5/0
17.8.2012 23:57

Astaroth

Re: u nás se taky zavírá za hudbu

Jedes, nacku!

+1/0
18.8.2012 0:58

OliveraKatarina

Re: u nás se taky zavírá za hudbu

Připomínat něco takového ........ to může opravdu jen nácek !!:-)[>-]

0/0
18.8.2012 9:51

AA00_multinekulturní_3

Re: u nás se taky zavírá za hudbu

Ale, ale, pane DEMOKRATE, nehodí se do krámu ? Přesně styl Havloušů. My určíme,  co je povolené a v těchto mantinelech je demokracie. Za ostatní věci budeme zavírat jako Stalin (teď třeba Putin), ale to se už nepočítá, je to mimo námi daný rámec. Jako včera reportáž z Euronews (nebo France24 ?), jak tam běžel kameraman se syrskými teroristy. Ti zastavili auto a už začli řezat řidiče pažbami samopalů, že prý "špión"...PAk si to jeden z těch hlavnějších uvědomil - má se jednat o natáčení propagandy, tak začal strkat do těch řezajících, prý "NO VIOLENCE, no violence". Co je umožněno pánovi, není kmánovi. KDyby někde takto řezala syrská armáda viditelně na kameře své zajatce, tak by tam snad EU s USA hodily atomovku. Nemá cenu ani mluvit o tom, jak minulý týden stateční bojovníci za svobodu házeli lidi ze střechy čtyřpatrové budovy...

0/0
20.8.2012 16:42

Astaroth

Re: u nás se taky zavírá za hudbu

Nejak mi unika co tu tahas Syrske povstalce? Vzdyt tam sveho casu sestrojili Chetite srpovy vuz - vrcholne humanni vynalez ;-D

0/0
20.8.2012 17:16

-palič-

Jo, dobrý článek, Sergeji,

ovšem jako Čech si musím připomenout, že tady byl odsouzen do vězení jakýsi malovač tykadel. Místo, aby dostal za tento záslužný čin medaili, hnali jej k soudu. Takže bych Čechům radil, aby si nejdříve zametli před vlastním prahem, než začnou kritizovat jiné. Netroufám si hodnotit přísnost justice v Rusku, neboť je to jiná země s jinou kulturou. Z našeho pohledu jsou 2 roky za takovou lapálií jistě přehnaný trest, nicméně, jak ukazuje případ tykadel, je Česko snad lepším státem, než Rusko? Mně to ani nepřijde.

+3/0
17.8.2012 23:53

ArmandDuval

Re: Jo, dobrý článek, Sergeji,

Věřte pane, je. Mám co srovnávat. Ovšem s tím, že i ta česká kauza byla naprosto na hlavu zcela souhlasím.

Sergej

+1/0
17.8.2012 23:56

Astaroth

Re: Jo, dobrý článek, Sergeji,

Ten byl odsouzen k alternativnimu trestu, ktery ostenativne odmitl nastoupit. Tak to pak nestastne kulminovalo. Celkem ale sedel asi tyden. Zadna pulrocni vazba a prevychova v nejake bukolicke vsi.

0/0
18.8.2012 0:57

Jožin z planin

Re: Jo, dobrý článek, Sergeji,

Kdyby dostaly totéž co "malovač tykadel", tak tu bude řvát maximálně pár anarchistů a chronických rusofobů. Podle mého dva až tři měsíce v base by jim prospěly (což už mají v podstatě odseděno v rámci vazby), ale dva roky je fakt moc.

0/0
18.8.2012 6:41

strycek-Joe s.r.o.

Rozhodnutí nezávislého soudu se nám může nelíbit

, můžeme proti němu protestovat, ale to je asi tak vše, co proti tomu můžeme dělat - je to stejné jako v našem současném režimu.

+2/0
17.8.2012 23:27

Kyros

Re: Rozhodnutí nezávislého soudu se nám může nelíbit

ty pohádky o nezávislosti něčeho v Rusku povídej svým natvrdlým dětem. ;-D

+5/0
17.8.2012 23:36

Politicky korektní lež

Re: Rozhodnutí nezávislého soudu se nám může nelíbit

to je všude stejný

+3/0
17.8.2012 23:38

Kyros

Re: Rozhodnutí nezávislého soudu se nám může nelíbit

v Rusku je všechno 100x horší. Byl jsem tam několikrát  a nejen jako turista. ;-D

+3/0
17.8.2012 23:39



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.