Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Google je sotva plnoletý, Instagram jde do první třídy.

Google se narodil v?roce 1998, dnes je to zralý jedinec a nejpopulárnější web na světě. YouTubu je 12 let, koupil si ho Google a vodí ho za ručku.

Facebooku je 13, koupil si osmiletý WhatsApp a šestiletý Instagram a společně ve třech útočí na pozice výše uvedené dvojky lídrů.  

Před 20 lety nemohla být o ničem takovém ani řeč a dnes parta náctiletých ovládá mysl a čas většiny světové populace. Většina z?nás si pamatuje čas, kdy se podceňovala nutnost mít k?podnikání webovou stránku, že je to prý jen pro mladé. Pak se stejným argumentem shazoval Facebook. Dnes už i šedivý majitel firmy s?tlačítkovým telefonem v?kapse ví, že „fejsbuk“ musí být.                                   

Čas utíká, je tady Instagram a Snapchat - a prý jsou jen pro mladé. To je ta nejpitomější představa, kterou můžete o internetu mít. Internet připomíná antiutopii pro puberťačky zvanou Hunger Games. Všude pobíhá spousta mladých projektů „jen pro mladé“ a řada z?nich zahyne v?nemilosrdném konkurenčním boji. Ale bacha na ty, co přežijí.  

Nic není tak důležité, perspektivní a nadějné, jako weby a aplikace, na kterých dnes tráví svůj čas vaše ratolesti. Těmto projektům patří budoucnost. A ta budoucnost nebude za 20 nebo 40 let, ta budoucnost nastává již dnes. A zítra možná bude stejně neaktuální jako libimseti.cz nebo lide.cz.  

To je naše doba, musíme se stále učit a adaptovat. Nebo po roce nepozornosti zůstaneme 100 let za opicemi.   

Autor: Sergej Pavljuk | pátek 20.10.2017 19:16 | karma článku: 7,03 | přečteno: 143x
  • Další články autora

Sergej Pavljuk

Permanentní revoluce už není bolševismus, teď je to Facebook

Permanentní revoluce - to je taková sranda, kterou vymysleli bolševici v 20. létech minulého století. Zjednodušeně řečeno jde o to, že ihned uděláte cokoliv, co vede k Vašemu cíli, jakkoliv šílený ten krok je.

27.12.2017 v 16:09 | Karma: 5,16 | Přečteno: 219x | Diskuse| Ekonomika

Sergej Pavljuk

Pozor abyste se neocitli v bublině na sockách

Socky (= sociální sítě) jsou zrádné. Snaží se vám naservírovat přesně ten obsah, který odpovídá vaší představě.

19.12.2017 v 11:59 | Karma: 5,38 | Přečteno: 113x | Diskuse| Média

Sergej Pavljuk

Chabý pokus Facebooku jménem Creator

Největší sociální síť světa vydala v?listopadu 2017 novou aplikaci jménem Creator. Primární účel této aplikace je podpořit jednotlivé uživatele v tvorbě videí.

13.12.2017 v 16:14 | Karma: 0 | Přečteno: 40x | Diskuse| Média

Sergej Pavljuk

Konec „levných“ absolventů

Téměř ve všech českých firmách už přišli na to, že klišé „najděte nějakého studenta nebo čerstvého absolventa, který to bude dělat za pár korun“ už neplatí. Přinejmenším ve městech jako je Praha.

6.12.2017 v 17:05 | Karma: 4,77 | Přečteno: 80x | Diskuse| Média

Sergej Pavljuk

Facebook má 4 příběhy a jeden z nich končí

Funkce příběh neboli story je status, který se dává do speciálního rozhraní na Instagramu, WhatsApp, Facebooku nebo Messengeru.

30.11.2017 v 15:12 | Karma: 0 | Přečteno: 47x | Diskuse| Média

Sergej Pavljuk

Dáme jídlo? Facebook si dá celý trh rozvozu jídel ke svačině

Na FB si zatím nemůžete zažádat o občanku a zatím tam nelze oficiálně registrovat manželství. Ale i to zřejmě brzy přijde, protože vedení Facebooku se prostě rozhodlo pohltit vše, co se na internetu může dít.

6.11.2017 v 11:25 | Karma: 0 | Přečteno: 67x | Diskuse| Média

Sergej Pavljuk

Facebook chystá masakr motorovou pilou

Máte stránku na Facebooku? Někdo si založí stránku pro své podnikání, někdo protože je celebrita a osobní profil mu už není dost velký, někdo proto, že chce sdílet své hobby a vášeň s?co nejširším okruhem lidí.

31.10.2017 v 15:55 | Karma: 11,04 | Přečteno: 336x | Diskuse| Média

Sergej Pavljuk

Blog iDNESu připomíná peklo

Jak vypadá peklo pro politiky? Musí denně číst blog iDNES. Zde jim autoři (zpravidla právem) vysvětlí, jací jsou ******, ****** a ****. Je to "easy". Označit někoho druhého za viníka a dát se z obliga.

22.10.2017 v 19:34 | Karma: 4,79 | Přečteno: 83x | Diskuse| Média

Sergej Pavljuk

Blíží se útok facebookerů

Kdo je to youtuber, dnes ví každá babička. Co je to monetizace – to už je složitější otázka. Jde o to, že YouTube (za určitých podmínek) autorům videí platí.

21.10.2017 v 17:12 | Karma: 0 | Přečteno: 53x | Diskuse| Média

Sergej Pavljuk

Využijte Pavlovův reflex uživatelů internetu

Když něco googlíme, výsledkem je spousta textu a sotva pár obrázků. Shodou náhod má ve vyhledávání na Googlu právo na ilustraci většinou nějaký portál, který také patří Googlu.

5.10.2017 v 15:11 | Karma: 8,32 | Přečteno: 169x | Diskuse| Média

Sergej Pavljuk

Motýlí efekt internetu – adaptuj se nebo vyhyň

Internet je strašně podceněná věc. Kdokoliv, kdo se naučil používat klávesnici a myš, má často pocit, že to celé pochopil. Je to přesně naopak

12.9.2017 v 15:58 | Karma: 9,12 | Přečteno: 375x | Diskuse| Média

Sergej Pavljuk

Placená reklama je jako placený sex

Výsledek je jistý. Jisté je, že to není ono. Konvenční placené online reklamy, kdy firma platí za proklik (PPC), dosah nebo shlédnutí je tolik, že s jistotou dodá pouze jeden výsledek.

30.8.2017 v 15:15 | Karma: 10,27 | Přečteno: 442x | Diskuse| Média

Sergej Pavljuk

Čtete blog na iDnesu? Jste dinosauři, sorry jako

Internet v ČR zítra slaví své 25. narozeniny. Před sto lety se lidé „staré školy“ bránili telegrafu, telefonu a rádiu, včera se bránili internetu, dnes se brání sociálním sítím.

12.2.2017 v 20:27 | Karma: 15,93 | Přečteno: 584x | Diskuse| Společnost

Sergej Pavljuk

Facebook spouští umělou inteligenci, schovejte se do lesa nebo

Facebook se vrhl na tvorbu umělé inteligence. Chudák Siri, musí z toho být celá nesvá. FB inteligence má umět ovládat chytrou domácnost, má si umět s člověkem pokecat a má se postarat o výchovu dětí.

21.12.2016 v 19:31 | Karma: 13,41 | Přečteno: 752x | Diskuse| Média
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10888x
Baví mě vézt se na nejnovějších vlnách online marketingu. O online marketingu toho v rámci projektu VIDEOEFEKT publikujeme mnohem více: videoefekt.cz

Seznam rubrik