Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Placená reklama je jako placený sex

30. 08. 2017 15:15:43
Výsledek je jistý. Jisté je, že to není ono. Konvenční placené online reklamy, kdy firma platí za proklik (PPC), dosah nebo shlédnutí je tolik, že s jistotou dodá pouze jeden výsledek.
Dodá Vám fakturu od Googlu, Facebooku nebo jiného superwebu s téměř monopolním postavením na trhu.

Ceny této reklamy jsou přitom nastavené tak, že zisk, který Vám ta reklama přinese, se +/- rovná tomu, kolik Vás stojí. To neznamená, že PPC a podobné kampaně je třeba zcela vynechat. Znamená to pouze to, že s nimi nikdy neprorazíte díru do světa. V reklamě je to jako ve vztahu mezi mužem a ženou. Aby to mohlo fungovat, vyžaduje to konstantní inovace a pozornost, šmrnc, vtip a neotřelost. To sotva zvládnete něčím tak sterilním a okoukaným, jako je PPC banner. To, co chcete, je tak zajímavý, nevšední nebo vytříbený obsah, že se na něj lidí kouknou rádi, a že si tedy získá zobrazení na sociálních sítích a postavení ve vyhledávačích prostě na základě své kvality. Být ve svém oboru fakt dobrý, vyniknout a hlavně stále růst, ne zaplatit si za zobrazení a prokliky a čekat na zázrak. Málokdo z vedení dnešních českých firem tak přemýšlí.
Autor: Sergej Pavljuk | středa 30.8.2017 15:15 | karma článku: 9.54 | přečteno: 408x

Další články blogera

Sergej Pavljuk

Dáme jídlo? Facebook si dá celý trh rozvozu jídel ke svačině

Na FB si zatím nemůžete zažádat o občanku a zatím tam nelze oficiálně registrovat manželství. Ale i to zřejmě brzy přijde, protože vedení Facebooku se prostě rozhodlo pohltit vše, co se na internetu může dít.

6.11.2017 v 11:25 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 27 | Diskuse

Sergej Pavljuk

Facebook chystá masakr motorovou pilou

Máte stránku na Facebooku? Někdo si založí stránku pro své podnikání, někdo protože je celebrita a osobní profil mu už není dost velký, někdo proto, že chce sdílet své hobby a vášeň s co nejširším okruhem lidí.

31.10.2017 v 15:55 | Karma článku: 9.60 | Přečteno: 295 | Diskuse

Sergej Pavljuk

Blog iDNESu připomíná peklo

Jak vypadá peklo pro politiky? Musí denně číst blog iDNES. Zde jim autoři (zpravidla právem) vysvětlí, jací jsou ******, ****** a ****. Je to "easy". Označit někoho druhého za viníka a dát se z obliga.

22.10.2017 v 19:34 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 63 | Diskuse

Sergej Pavljuk

Blíží se útok facebookerů

Kdo je to youtuber, dnes ví každá babička. Co je to monetizace – to už je složitější otázka. Jde o to, že YouTube (za určitých podmínek) autorům videí platí.

21.10.2017 v 17:12 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 37 | Diskuse

Další články z rubriky Média

Stisk Studentský deník

Dcery tvrdí, že jsem v pětačtyřiceti začal dělat youtubera, říká novinář Jindřich Šídlo

Svoji profesi dělá přes pětadvacet let a patří mezi novinářskou tuzemskou špičku. Nyní se přesunul k vizuální novinářské tvorbě a vytváří s kameramanem Tomášem Dusilem satirický pořad Šťastné pondělí pro portál Seznam Zprávy.

14.11.2017 v 22:04 | Karma článku: 8.60 | Přečteno: 481 | Diskuse

Tomáš Vyoral

JXD: další Reflexivní demokrat na baterky s totalitními choutkami

Zakažte Aeronet, ohrožuje naše děti! hlásá JXD z Refexu. Alternativci se alternativa zajídá a po vzoru svých "oblíbených" komunistů by konal "demokraticky" se stejnou parádou. A propos: marijánka "vaše" děti neohrožuje?

13.11.2017 v 11:11 | Karma článku: 40.48 | Přečteno: 2105 | Diskuse

Jan Bartoň

Senátor John McCain - apoštol politické korektnosti

Republikán John McCain byl v roce 2008 kandidátem Republikánů na prezidenta a prohrál s Barackem Obamou. Byl proti Donaldu Trumpovi během republikánských primárek roku 2016 a pracuje proti němu stále.

13.11.2017 v 8:05 | Karma článku: 30.81 | Přečteno: 733 | Diskuse

Pavel Ďuran

Podvody při volbách?

O co komu zase jde? Volby skončily tak, jak skončily, blíží se další, ty prezidentské, jejichž výsledek je opět předvídatelný.

11.11.2017 v 5:48 | Karma článku: 21.55 | Přečteno: 643 | Diskuse

Jan Bartoň

Jsem člověk, poněkud v tísni

Billboardová kampaň Člověka v tísni rozbouřila internetové diskuse podobně jako fotografie prvňáčků odněkud z Teplicko-Mostecka. Nebydlím sice v Praze či dalších „velkých“ městech, ale jsem z této kampaně poněkud v tísni.

10.11.2017 v 13:27 | Karma článku: 33.29 | Přečteno: 1129 | Diskuse
Počet článků 63 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2573

Baví mě vézt se na nejnovějších vlnách online marketingu. O online marketingu toho v rámci projektu VIDEOEFEKT publikujeme mnohem více: videoefekt.cz



Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.