- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
První, kdo inzeroval v rozhlase a prodával přes telefon, vyhrál, ti druzí už neměli šanci. Taková je podstata technologií: Seznam.cz byl založen už v roce 1996, Atlas.cz a Centrum.cz byly založeny teprve v roce 1997 a Tiscali.cz až v roce 1998. Seznam dnes vévodí českému internetu a ten zbytek je tady je jen pro „pamětníky“. Kdo dřív přijde, ten dřív mele. Sorry jako!
Ztracený čas a pozdní reakci na revoluci v komunikačních technologiích lze někdy částečně vykoupit penězi. Cena za pomalost a skepsi v duchu „já to nepotřebuju“, „já počkám“ a „to je pro mladé“ se měří v korunách českých a o těch jen málo kdo řekne něco v duchu „já to nepotřebuju“, „já počkám“ a „to je pro mladé“. Myslíte, že když víte, co je to Instagram a všimli jste si, že je na Facebooku najednou hodně videí, tak víte, kam směřují dnešní marketingové a prodejní metody? To sotva. Je mi 26 a sám se musím učit od dnešních dětí ze základních škol. Jsme poslední generací, která ještě čte blog na iDNESu a brzy o tom budeme vyprávět se stejnou dávkou humoru jako o faxu.
Jsem tady na blogu iDNES, protože ještě umím a chci číst text delší než jeden odstavec. Ovšem to mi nevydělává na život. Rychlá a „hloupá“ média ano.
Další články autora |
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!