Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M98i34c33h51a46l 29B19a91š75t33a 1741654315528

Zkuste si polozit otazku: "Kdo na teto petici nejvice vydela?" Pak Vam vsem mozna dojde, z jakeho duvodu tato petice vznikla, kdo ji zalozil a kdo ji vsemi moznymi zpusoby medializuje. At uz jsou to socialni site, televize a podobne blogy. :)

+1/−2
13.1.2013 11:39

J84a27n 98K85r81a27u93s 5123508985268

Tak mi akorát vrtá hlavou, kdo ty hackery/crackery zaplatil ....

+2/0
10.1.2013 23:39

M39i29l74a93n 31Š29e68l98i56g98a 7211314313633

I kdyby ta petice měla podpisů milion nebo třeba deset, tak je to úplně jedno. Taková forma petice neodpovídá petičnímu zákonu a nikdo se jí nebude, ba dokonce nesmí, zabývat. Už jen proto, že počet podpisů je značně nevěrohodný údaj.

+3/−2
9.1.2013 22:38

L18u14k88á32š 59M71u43s78i69l 2398293865831

Vážený pane, kdyby Vámi popisovaný server opravdu napadli hackeři či spíše crackeři, byl by jste s pravděpodobností hraničící s jistotou po tomto kroku obeznámen s tím, který z nich, či spíše která skupina toto provedla. Zanechat po sobě nějaké sdělení či minimálně podpis je toiž samozřejmost.

Vzhledem k tomu, že k tomuto nedošlo, hledal bych pachatele někde úplně jinde. Každý nechť si sám domyslí kde......

+4/−1
9.1.2013 16:26

J60a29n 98K15u32b81a52l29e88k 4889260813116

trochu paraniodni clanek. snad jenom - "Proč hackeři zaútočili na petici proti Klausovi?"

No proc asi, protoze byla mizerne zabezpecena!

+3/−1
9.1.2013 12:47

V55l96a32d95i85m16í77r 64Z27e19m88a23n 3285480540950

Promiňte, píšete, že nejste žádnou bezduchou ovcí. Připomenu co se nepřipomíná. Václav Havel propustil při amnestii mnohem víc vězňů. Po 17-tém vloupání do mé chalupy jsem to přestal počítat. On - Havel tenkrát v televizi řekl, že revoluce přináší oběti (něco ve smyslu, když se kácí les, lítají třísky). Taková blbost. Blog tenkrát žádnej nebyl, noviny a televize se dmuly pýchou jakéhože to máme skvělého prezidenta. Ani já nejsem bezduchá ovce. Volte toho, kdo se zapřísáhne, že žádnou amnestii nikdy neudělí.

+2/−4
8.1.2013 16:07

M50i14c64h11a41l 83S48e36m98r15á97d 3482216877259

Havel moc dobře věděl, že většina politických vězňů sedí za vykonstruované zločiny a brát případ po případu nebylo možné... s vědomím, že ti co do krimu opravdu patří se rychle vrátí, prostě udělal co mohl pro spravedlnost...

Klaus nepropouští oběti režimu, Klaus propouští kamarády, kteří mají ulito dost peněz a jejichž vděk se mu bude hodit až bude chtít být předsedou vlády...

+12/−3
8.1.2013 18:02

R98e15n77a69t87a 80J47a42n43k80o16v94c12o89v26á 7192632130737

Pane Semráde, Havel žádné politické vězně neamnestoval, ty amnestoval Husák!! Havel amnestoval pouze kriminálníky! Je vidět jak je lidská paměť krátká.

+3/−8
8.1.2013 22:40

H92a48n21a 27Z10a23m23r82a68z86i10l78o26v15á 9305720236231

Vždyť to pan Semerád píše... političtí oficiálně nebyli... Seděli za výtržnost, veřejné pohoršení (třeba měli doma na záchodě nepovolené čtivo), nedovolené podnikání (vydávání samizdatu), napadení veřejného činitele... Probrat to by trvalo léta.

+4/−2
9.1.2013 10:59

P70a83t17r69i66k 31Š67e60b76e52s34t18a 4883882846185

jo tak za výtržnosti... nebo třeba poškozování majetku v socialistickém vlastnictví (dnes poškozování cizího majetku) spočívající především v pomalování plakátů, strhávání vlajek apod. Nenastoupení dovězení atd.

Koho, že mi to jen připomíná... z poslední doby...8-o8-o8-o

Kurňa fakt se ty dějiny spirálovitě opakují...

+4/−2
9.1.2013 17:05

H23a32n60a 92Z59a69m74r66a63z72i55l79o37v78á 9955680526941

Oprava a omluva: pan Semrád

0/0
9.1.2013 11:01

K49a41t89e84ř77i54n95a 41T61y45c40o44v77á 9200881416955

tyhle amnestie jsou takovým dárkem před odchodem všem zavřeným, kteří financovali dotyčné prezidenty, nebo jim dělali politické bílé koně. o vykradače kapes a chat tu vůbec nešlo.

+3/0
10.1.2013 20:00

M17i50r61o30s21l24a42v 12H12y57l22i80š 2496724370490

Proč? Protože http://hylis.blog.idnes.cz/c/314715/Klausova-vychovna-lekce-poucme-se-konecne-a-vyuzijme-ji-adekvatne.html

a se Zemanem nebo Fisherem se stav nezmění :-/

+1/−3
8.1.2013 12:47

V46l92a44d76i33m46í81r 47M62ü38l23l31e33r 6381773680475

Proč by měl někdo brát vážně tyhle výkřiky medialně zblblých oveček?

+5/−10
8.1.2013 12:08

L47i10b61o12r 42J29a29n74e52č75e52k 4475295795941

To mluvite o sobě ? V tom připade se nabizi jina slova nez ovecka.:-/

+8/−2
8.1.2013 12:40

V66l16a37d73i94m95í29r 82M13ü79l81l57e85r 6291793770295

to myslím ty myslitele, kteří vztekle podepisují zbytečné petice

+3/−5
8.1.2013 13:25

H44a22n11a 35Z37a87m44r59a25z56i58l93o16v94á 9255190426351

;-D Tenhle argument miluju!V Skoro lepší než štvavé vysílačky.

+2/−1
9.1.2013 11:02

J66i32r49k93a 51H51o79n77c97ů 2624474701888

Kurňa, byli to opravdu hackeři? A co crackeři?

+2/−2
8.1.2013 11:46

J33a94k73u28b 84Š67p93r40i77n49g39e45r 5806712349196

R^ Aspoň jeden ví, co ta slova znamenají.

+1/0
9.1.2013 11:58

H72o85n42z76a 85K54o20v95a93r 6273587829573

Amnestie stála za prd. Ale "bezohledná svévole prezidenta"? Dál už to ani nečtu. To opravdu nikdo neví, že prezident podle ústavy není odpovědný za amnestii, protože nemá zaručené právo, aby ji vydal. Ona totiž musí být schválena vládou, která nese odpovědnost. Klaus mohl klidně napsat, že dává amnestii všem idiotům, kteří podepisují smlouvy bez čtení, mimozemšťanům a Putinovi. Je úkolem vlády, aby si to přečetli a rozhodli, jestli je to opravdu něco takového chtějí schválit. Za vládu to podepsal Nečas, takže za ten paskvil žeňte k odpovědnosti jeho.

+4/−5
8.1.2013 11:00

L19i45b95o76r 85J68a69n21e31č95e34k 4735415355531

Nejen ze jste necetl cely clanek. Ani jste necetl Ustavu. :-/ Dal to nema cenu komentovat.

+5/−2
8.1.2013 12:45

H98o64n16z70a 18K53o88v89a60r 6373227469503

Já jsem ji četl. A vy? Nebo snad chcete říct, že prezident u nás může udělit amnestii a nikdo mu to nemusí schválit?

+2/−3
8.1.2013 12:59

P62a31v89e50l 44Š57e30v39e93l48a 6134848645482

ano

0/−3
9.1.2013 1:30

H61a64n46a 52Z22a22m83r52a93z61i52l22o48v64á 9565160266571

Vláda odpovídá za provedení. A zodpovědnost má snad každý svéprávný člověk, i když ne zrovna před zákonem... (Takže nemá imunitu k výhradám ke svým činům.) Nebo snad myslíte, že pan Klaus do této kategorie nespadá?8-o

+1/−1
9.1.2013 11:06

L56i33b70o67r 73J43a33n96e77č32e69k 4705675665321

Nikdo jiny, nez prezident, nema pravo amnestii udelit. Je tedy na nem, zda a v jakem rozsahu ji udeli. Predseda vlady nemel zadny duvod amnestii odmitnout, protoze nebyla v zadne rozporu s platnymi zakony teto zeme.

0/−5
9.1.2013 16:13

H88a49n37a 95Z89a68m33r37a77z78i94l87o91v44á 9815730466411

Co práva poškozených? To není protiústavní, zbavit je jejich práv?

+1/0
11.1.2013 8:19

L86i37b17o25r 89J96a72n18e88č25e16k 4295345905841

Ja nehajim amnestii. Jen rikam, jak je to s jejim vyhlasenim.

0/0
12.1.2013 0:08

J55a26k75u16b 77K29r66e86j98č42í 3881933488444

"Amnestie, která byla udělena prezidentem Václavem Klausem, je

pozoruhodná v mnoha oblastech. Za prvé, dle ústavy odpovídá za amnestii

vláda a kontrasignuje ji premiér. Nicméně, v případě Klausova kroku

premiér nejen, že nenechal amnestii odsouhlasit vládou. On o ní vládu

ani neinformoval. Jediný, kdo o amnestii věděl, byl ministr

spravedlnosti, protože na celém procesu spolupracoval. Všichni ostatní ministři, včetně mě, jako prvního místopředsedy vlády, neměli tušení, co se připravuje a dozvěděli se o tom teprve při novoročním projevu prezidenta republiky." - Karel Schwarzenberg 9.1.2013

+2/0
10.1.2013 2:06

J15a43r50o94s33l35a79v 94T81a34c46h97o27v60s44k21y 2712590694960

Rozsahla amnestie by byla na miste za okolnosti ze lide budou mit dost zbrani, nebudou vahat je pouzit. Potom by asi stalo za to vezne pustit a kdyz nedaji pokoj, tak je v sebeobrane postrilet. Pak by musela ale nasledovat jeste amnestine na neprimerenou obranu.

+2/−1
8.1.2013 10:05
Foto

L16u88c64i97e 40B62a66r69o29š25o56v18á 3772686542207

Pěkný a užitečný blog.

+6/−7
8.1.2013 9:50

P71e77t39r 66K58o74s30i93k 7806405313497

tak jsem si projel reakce a autore, kloubok dolu, ego mas dostatecne velke a vlastnis jedinou pravdu....skoda ze ji cerpas jen a jen z novin a svych dojmu :-P

+1/−6
8.1.2013 9:34

M36i64c31h26a44l 78T47e97s54a84ř 4968922710221

Zkusím odpovědět na titulek pomocí selského rozumu: 1. proč hackeři napadli..? Protože to nějakého puberťáka napadlo, no. 2. proč ČT mlčí? zřejmě proto, že kolem amnestie je už tak obrovský společenský šrumec, takže další petice je jen kapka v moři a hackerský útok na ni je jen podmnožinou té kapky. Chápu že si to jako signatář berete osobně, ale zkuste se s chladnou hlavou zamyslet nad mediálním potenciálem téhle epizodky... Doufám že nechcete tvrdit že kritické hlasy k amnestii se snaží média "tutlat"? Už osm dní jsou toho všude plné první stránky. Postřeh pod čarou: cituji: "zatímco o mnohonásobně slabší petici na podporu přejmenování Ruzyňského letiště mluvily mnoho týdnů" mno nechci přímo říkat že lžete, ale minimálně si ohýbáte pravdu podle potřeby. Ano, kolem přejmenování letiště se vedla široká společenská debata. Ano, součástí toho byla i jakási petice. Ano, média její existenci občas zmínila. Ale že by existenci té petice někdo někde omílal několik týdnů, to je stejná... dezinterpretace... jako byste chtěl tvrdit, že ta Vaše petice je nejdůležitější událostí celé téhle aférky s amnestií.

.

V poslední době mám dojem, že ti co o sobě tvrdí jak "nejsou ovce", jsou obvykle jen další ovce, které se naučily nový kousek - jakmile někde vidí převládající proud, hrnou se proti němu. Stejně slepě, ve skutečnosti neřízené vlastním rozumem, ale proudem dalších ovcí, co na tom, že se nederou po, ale proti, princip je stejný:o)

+10/−11
8.1.2013 8:58

P34a61t19r89i89k 49Š91e89b11e98s80t40a 4393562236445

média mlčí vždy, když to tady padá-... tak doufejme, že ten dnešní marast spadne, po....... komunisty i kapitalisty a staří Aztékové budou mít nakonec recht...;-D

0/−1
9.1.2013 17:07

M13i58c31h45a30l 92T60e35s91a42ř 4898172210271

Těžko říct, zas tolik pádů systému jsem nezažil, abych v tom viděl nějakou kauzalitu. Ale jestli je Vám asi tak sto deset let, tak už zřejmě víte o čem mluvíte:-) Ale rok 68 neukecáte, ten teda v mediálním tichu rozhodně neprobíhal:-)

+1/−1
9.1.2013 17:22

P91e41t73r 86U61t94ě42k71a50l 9400988438

Aniž bych chtěl komentovat závěry a postupy autora, chci podotknout, že jak autoři petice, tak zainteresovaní hackeři jsou samozřejmě známi (jde o politický boj s jasnými stranami). Jen se nepodepsali. Což mne přivádí do situace, že tu petici podepsat nemohu. Jestliže se její autoři nepodepsali, nemohou chtít, abych za ně nesl svou kůži na trh já.

+4/−3
8.1.2013 8:49

L73i29b26o63r 48J17a50n41e50č92e43k 4495765145671

Ja myslim, ze se podepsali neb jsou mezi jejimi signatari.

+2/−1
8.1.2013 12:57

P57e63t97r 16H12o82r89s81k87ý 9975643698606

Další z řady přihlouplých příspěvků - ach katastrofa - amnestie - tisíc vrahů mezi námi - rychle udělejme petici ať to tomu proradnému a zlému Klausovi natřeme! Píšete že nejste ovce...ale já si myslím přesný opak, jste jen ovce která podepíše cokoli jen aby se hlavně vymezila vůči vládnoucí klice. Inu jako obvykle v ČR - mnoho povyku pro nic hlavně si pořádně postěžovat a ponadávat..

+7/−12
8.1.2013 7:08

V70i85k80t14o30r 58N85á16r74o78ž51n98ý 3709852518

Přesně tak. Chtělo by to nějaké činy. Petice nebo stěžování jsou k ničemu. Ale pokud si Klaus po skončení svého mandátu bál vylézt na ulici , mělo by to svůj efekt

+6/−2
8.1.2013 7:52

R48u39d46a 84S90l73a23v86í42k 5923418906391

Přečetl jsem si text petice a nesouhlasím, propuštění pachatelů drobných trestných činů, kterým do konce trestu chybělo pár měsíců, nepovažuji za výsměch práci policie a soudů. Popravdě nechápu, v čem má být ten výsměch práci policie a soudů, ti pachatelé byli dopadeni a odsouzeni, odpovědnost za trestný čin jim amnestie nezruší. Vzhledem k minimálním výsledkům převýchovy je "trest" ve vězení je jen takovým pobytem ve státem placené ubytovně...

+8/−10
8.1.2013 0:04
Foto

J44a74n 49V52l80a79d12y32k57a 2682728823194

vzhledem k tomu, že na ně má být pohlíženo jako by nic nespáchali, se obavám, že ta odpovědnost tak nějak mizí

+11/0
8.1.2013 0:23

L71u56b32o37m59i82r 29K94u46b59a34t 4327753561960

Ono je to trošku komplexnější a rozhodně neplatí, že zmizela odpovědnost díky tomu, že se jisté části z amnestovaných také vymaže záznam v rejstříku trestů. Celá amnestie se týkala lidí, kteří měli pouze jediný trest (v posledních 5 letech) a tedy se nejedná o nějakou souvislou opakovanou činnost (ačkoliv to v některých případech může být odlišně). Stejně tak ten výmaz z rejstříku trestů se týká jenom vybrané skupiny z amnestovaných, nikoliv všech. No a to vše s podmínkou, že pokud něco provedou, tak se v jejich případě zpětně amnestie ruší.

+2/−1
8.1.2013 9:50

H71a92n70a 37Z26a94m76r40a13z11i56l88o15v48á 9265810776211

Stávají se z nich bezúhoní občané...;-)

+1/0
8.1.2013 9:02
Foto

D17a64v51i40d 19Š65i80m17e20k 3484389898

Ano, ven šli pachatelé drobných trestných činů, takže vesměs romové. Tito až se probudí z opileckého komatu a oslav, tak se vrhnou zpět do víru zločinu. A při takovém počtu amnestovaných to pozná celá republika. Amnestie takovýchto drobečků, ale spíše měla zakrýt pravou podstatu této amnestie, a to té, aby se dostali ven pachatelé podstatně větších podvodů (Berka, pachatele z kauzy H-System, atd.). Prachy mají někde ulitý a díky amnestii budou bez trestu a škodu zaplatí daňoví poplatníci namísto těch, co škodu způsobili. To se mi zdá jako dosti velký výsměch kriminalistům a soudcům. Musí se nechat, že to bylo skvěle vymyšleno. A ano, co zmůže v našem zkorumpovaném státě nějaká petice? Nic a to i kdyby ji podepsalo 9milionu lidi, ale i ja to podepsal. Už snad jen pro nutnost projevit svůj nesouhlas.

+5/−1
8.1.2013 9:51

M27i57c14h54a34l 84T75e11s55a91ř 4758782910331

Klaus je už prezidentem nějaký ten rok a nějakou tu vládu, o jeho premiérování a ministrování nemluvě. Troufnu si tvrdit, že nějaké mocenské vazby už bude mít vybudované. A teď se zamyslete: kdybyste byl takhle mocným mužem a prezidentem a chtěl pomoct pár kamarádíčkům z divokých devadesátých let, co byste udělal - zatahal potichu za pár nitek a vyřešil to hned, nebo byste čekal na konec funkčního období a udělal takovouhle monstrakci, o které bylo jasné, že způsobí menší zemětřesení? Podle mě je druhá možnost stejně chytrá a logická, jako třeba... odstřelovat mrakodrapy ve vlastní zemi, abych měl záminku k rozpoutání války na druhém konci světa.

+2/−2
8.1.2013 15:43

H58a36n39a 88Z96a43m52r54a63z49i42l29o62v61á 9715450876661

Ony ty nitky byly čím dál tím viditenější a lidi na to už dávali pozor. Ale na konci funkčního období, kdy už mu o nic nejde... Proč by ne?

+1/−2
9.1.2013 11:11

M90i74c20h39a41l 11T92e90s95a12ř 4198612720751

Proč by ne? Protože to není blbec, takže by neměl jediný důvod udělat to takhle nesmyslně, když za ministrování třeba Langera nebo Grosse to mohl vyřídit v naprosté tichosti a hlavně mnohem dříve. Chápu, ta amnestie naštvala spoustu lidí, mě taky, ale to mi ještě nebrání používat zdravý rozum. Na ten ovšem zřejmě zapomnělo mnoho jiných, protože den po tom, co média nahodila vějičku v podobě titulku, že amnestie by se mohla týkat prevítů z devadesátých let, se vyrojily blogy zasvěceně tvrdící, že je přeci úplně jasné, že to Klas udělal právě proto. Jak si potom vysvětlit, proč dosud nikdo z nich amnestován NEBYL? Že by člověk, co byl u moci celou porevoluční minulost, byl tka hloupej, že by si to neprověřil a nepojistil? To nezní moc pravděpodobně, že ne? Jednoduše v takovém chování není vůbec žádná logika, to Vám není divné?

+1/0
9.1.2013 11:33

H60a26n41a 32Z79a79m58r40a56z73i12l50o15v91á 9645220496831

Protože rozjeté kauzy se prcházejí až teď. Tedy úředně. Takže představitelé Hsystému už amnestovaní byli. A proč až teď? Doteď nebyl důvod nějak dramaticky zasahovat. Ale poslední rok houstne situace. Veřejnost začíná tlačit na fungování justice.

+1/0
11.1.2013 8:26

S56y87l22v11a 57Š47a96u96e87r13o51v55á 3521530876681

Podpora, pane Sergeji, a vítám, že mezi příslušníky Vaší národnosti se najdou podobné hlasy, nemám to za úplně obvyklé, díky.:-)R^

+5/−2
7.1.2013 22:51

S53y12l44v39a 22Š17a85u41e44r63o64v38á 3591870976401

A kde že je ta petice ?

0/0
7.1.2013 22:51

T88e69r76e26z86i47e 24Č83e84c82h82o69v36á 8149277595956

http://www.jednej.cz/petition.php?id=123

0/0
8.1.2013 10:38



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.