Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tramp_007

20. 8. 2012 17:45
Inu, hlavne ze mame

vinika. U jednodussich to zabere.

5 0
možnosti

Tramp_007

20. 8. 2012 17:03
A to jako myslite, ze

kdyby nebylo EU tak by nic z toho, co jste oznacil tluste, nebylo?

4 0
možnosti
SP

ArmandDuval

20. 8. 2012 17:09
Re: A to jako myslite, ze

Kdyby nebylo EU, pak bychom jako občané této země měli vliv na její historický osud. Takto jsme nastoupili na Titanik a pouze se modlíme, aby voda nestoupala výš. Prozatím nám posádka lodi tvrdí, že má vše pod kontrolou. Já k tomu dodávám, že je čas na orchestr na palubě a ohňostroj.

Sergej

9 0
možnosti
SB

dr toopee

20. 8. 2012 16:58
karma

jen postřeh - když jsem byl loni v červnu v Paříži a letos v červnu v Bruselu, stávalo se mi, že jsem šel hodinu městem, které bych zařadil do Senegalu nebo do Alžíru...na můj dotaz, kde jsou "domácí" Francouzi příp. Belgičani, bylo mi s úsměvem odpovězeno, že V PRÁCI

2 0
možnosti
MV

marek,voksay.idnes

20. 8. 2012 17:01
Re: karma

jasně..... je to stejné jako v našich čtvrtích, kde žijí nepřizpůsobiví .....

0 0
možnosti
JR

Jan Ruzicka

20. 8. 2012 16:56
No jasně.

R^

1 0
možnosti
JM

jamijam

20. 8. 2012 16:42
No já nevím... Asi by se měla oddělit forma od obsahu

Jen se tak slušně ptám a zkuste mi i slušně odpovědět.:-)

Myslíte, že by v dnešní době ve světě něco znamenalo nějakých 50 rozhádaných státečků kdesi v severní Americe, kdyby nevznikly USA coby federace?

Německo bylo před 200 lety zcela bezbýznamné státečky (Sasko, Bavorsko, Prusko...). Kde by bylo, kdyby nebylo sjednoceno?

Každý v dnešní době významný stát byl vytvořen dobrovolným či násilným sjednocením.

Ona ta EU má z tohoto pohledu velký potenciál. Možná je ale špatně řízena (viz te rozpor formy a obsahu) :-)

1 0
možnosti
SP

ArmandDuval

20. 8. 2012 16:51
Re: No já nevím... Asi by se měla oddělit forma od obsahu

Ano, volný pohyb osob, zboží i kapitálu, to vše je zcela správné a skvělé. Projekty společné obrany a vnější politiky si také zaslouží pozornost. Ale nic z toho nedovede ani zdaleka vykoupit ty škody, které způsobují ostatní dnešní politiky EU. Proto ten článek výše.

Díky za věcnou reakci,

Sergej

6 0
možnosti
PS

Pavel Szturc

20. 8. 2012 16:39
v podstatě nevím

o čem ten blog vlastně je. Tedy kromě toho, že se jistě vzdělaný a ambiciózní autor intenzivně strefuje do všeho. Všechno je špatně a všichni (v tomto případě rozuměj EU) za to může. Chybí mi v tom vlastní pohled ve smyslu co tedy autor navrhuje. Nezlobte se, ale kritizovat je velmi snadné. Nikde jsem se ve Vašem příspěvku nedočetl, jak Vy si představujete fungování evropské civilizace. Nijak se nezastávám některých nesmyslných kroků ze strany Bruselu, ale docela mi vadí kritika za každou cenu bez sebemenšího náznaku na řešení.

3 0
možnosti
SP

ArmandDuval

20. 8. 2012 16:47
Re: v podstatě nevím

Ano, to by bylo trefné a zcela fér, kdyby jste neměl snadnou možnost dohledat si mé předchozí články, ve kterých právě o těchto alternativách píši. Bohužel nedovedu obsáhnout tak rozsáhlá a komplexní témata do tak krátkého útvaru jako je jeden článek. Pokud Vy ano, prosím o odkaz, kde bych se mohl poučit a inspirovat.

S úctou,

Sergej

0 0
možnosti
JH

bednarik62

20. 8. 2012 16:32
Opravdu

máte pravdu, taková RVHP diktovaná z Kremlu byla vůbec nejlepší,, na příklad bulharským pěstitelům okurek a rajčat, přikázala vyrábět pro všechny v RVHP akumulátory,, šmelinářům z Polska žárovky a v Tatrách dali pokyn pěstovat cukrovku a mák. Prostě bylo to super !

0 0
možnosti
MV

marek,voksay.idnes

20. 8. 2012 16:52
Re: Opravdu

až porozumíte psanému textu, tak se zase pokuste něco napsat. V článku není nic z toho, co jste tu vyblinkal...

0 0
možnosti
FM

František Matějka

20. 8. 2012 16:29
.

Tak.

2 0
možnosti
MV

marek,voksay.idnes

20. 8. 2012 16:26
Máte naprostou pravdu ....

karmaR^

3 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10888x
Baví mě vézt se na nejnovějších vlnách online marketingu. O online marketingu toho v rámci projektu VIDEOEFEKT publikujeme mnohem více: videoefekt.cz

Seznam rubrik