Placená reklama je jako placený sex
Dodá Vám fakturu od Googlu, Facebooku nebo jiného superwebu s téměř monopolním postavením na trhu.
Ceny této reklamy jsou přitom nastavené tak, že zisk, který Vám ta reklama přinese, se +/- rovná tomu, kolik Vás stojí. To neznamená, že PPC a podobné kampaně je třeba zcela vynechat. Znamená to pouze to, že s nimi nikdy neprorazíte díru do světa. V reklamě je to jako ve vztahu mezi mužem a ženou. Aby to mohlo fungovat, vyžaduje to konstantní inovace a pozornost, šmrnc, vtip a neotřelost. To sotva zvládnete něčím tak sterilním a okoukaným, jako je PPC banner. To, co chcete, je tak zajímavý, nevšední nebo vytříbený obsah, že se na něj lidí kouknou rádi, a že si tedy získá zobrazení na sociálních sítích a postavení ve vyhledávačích prostě na základě své kvality. Být ve svém oboru fakt dobrý, vyniknout a hlavně stále růst, ne zaplatit si za zobrazení a prokliky a čekat na zázrak. Málokdo z vedení dnešních českých firem tak přemýšlí.
Sergej Pavljuk
Permanentní revoluce už není bolševismus, teď je to Facebook
Permanentní revoluce - to je taková sranda, kterou vymysleli bolševici v 20. létech minulého století. Zjednodušeně řečeno jde o to, že ihned uděláte cokoliv, co vede k Vašemu cíli, jakkoliv šílený ten krok je.
Sergej Pavljuk
Pozor abyste se neocitli v bublině na sockách
Socky (= sociální sítě) jsou zrádné. Snaží se vám naservírovat přesně ten obsah, který odpovídá vaší představě.
Sergej Pavljuk
Chabý pokus Facebooku jménem Creator
Největší sociální síť světa vydala v?listopadu 2017 novou aplikaci jménem Creator. Primární účel této aplikace je podpořit jednotlivé uživatele v tvorbě videí.
Sergej Pavljuk
Konec „levných“ absolventů
Téměř ve všech českých firmách už přišli na to, že klišé „najděte nějakého studenta nebo čerstvého absolventa, který to bude dělat za pár korun“ už neplatí. Přinejmenším ve městech jako je Praha.
Sergej Pavljuk
Facebook má 4 příběhy a jeden z nich končí
Funkce příběh neboli story je status, který se dává do speciálního rozhraní na Instagramu, WhatsApp, Facebooku nebo Messengeru.
Sergej Pavljuk
Dáme jídlo? Facebook si dá celý trh rozvozu jídel ke svačině
Na FB si zatím nemůžete zažádat o občanku a zatím tam nelze oficiálně registrovat manželství. Ale i to zřejmě brzy přijde, protože vedení Facebooku se prostě rozhodlo pohltit vše, co se na internetu může dít.
Sergej Pavljuk
Facebook chystá masakr motorovou pilou
Máte stránku na Facebooku? Někdo si založí stránku pro své podnikání, někdo protože je celebrita a osobní profil mu už není dost velký, někdo proto, že chce sdílet své hobby a vášeň s?co nejširším okruhem lidí.
Sergej Pavljuk
Blog iDNESu připomíná peklo
Jak vypadá peklo pro politiky? Musí denně číst blog iDNES. Zde jim autoři (zpravidla právem) vysvětlí, jací jsou ******, ****** a ****. Je to "easy". Označit někoho druhého za viníka a dát se z obliga.
Sergej Pavljuk
Blíží se útok facebookerů
Kdo je to youtuber, dnes ví každá babička. Co je to monetizace – to už je složitější otázka. Jde o to, že YouTube (za určitých podmínek) autorům videí platí.
Sergej Pavljuk
Google je sotva plnoletý, Instagram jde do první třídy.
Google se narodil v?roce 1998, dnes je to zralý jedinec a nejpopulárnější web na světě. YouTubu je 12 let, koupil si ho Google a vodí ho za ručku.
Sergej Pavljuk
Využijte Pavlovův reflex uživatelů internetu
Když něco googlíme, výsledkem je spousta textu a sotva pár obrázků. Shodou náhod má ve vyhledávání na Googlu právo na ilustraci většinou nějaký portál, který také patří Googlu.
Sergej Pavljuk
Motýlí efekt internetu – adaptuj se nebo vyhyň
Internet je strašně podceněná věc. Kdokoliv, kdo se naučil používat klávesnici a myš, má často pocit, že to celé pochopil. Je to přesně naopak
Sergej Pavljuk
Čtete blog na iDnesu? Jste dinosauři, sorry jako
Internet v ČR zítra slaví své 25. narozeniny. Před sto lety se lidé „staré školy“ bránili telegrafu, telefonu a rádiu, včera se bránili internetu, dnes se brání sociálním sítím.
Sergej Pavljuk
Facebook spouští umělou inteligenci, schovejte se do lesa nebo
Facebook se vrhl na tvorbu umělé inteligence. Chudák Siri, musí z toho být celá nesvá. FB inteligence má umět ovládat chytrou domácnost, má si umět s člověkem pokecat a má se postarat o výchovu dětí.
- Počet článků 15
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 10888x