Placená reklama je jako placený sex

Výsledek je jistý. Jisté je, že to není ono. Konvenční placené online reklamy, kdy firma platí za proklik (PPC), dosah nebo shlédnutí je tolik, že s jistotou dodá pouze jeden výsledek.

Dodá Vám fakturu od Googlu, Facebooku nebo jiného superwebu s téměř monopolním postavením na trhu. 

 

 

Ceny této reklamy jsou přitom nastavené tak, že zisk, který Vám ta reklama přinese, se +/- rovná tomu, kolik Vás stojí.    To neznamená, že PPC a podobné kampaně je třeba zcela vynechat. Znamená to pouze to, že s nimi nikdy neprorazíte díru do světa.    V reklamě je to jako ve vztahu mezi mužem a ženou. Aby to mohlo fungovat, vyžaduje to konstantní inovace a pozornost, šmrnc, vtip a neotřelost.    To sotva zvládnete něčím tak sterilním a okoukaným, jako je PPC banner. To, co chcete, je tak zajímavý, nevšední nebo vytříbený obsah, že se na něj lidí kouknou rádi, a že si tedy získá zobrazení na sociálních sítích a postavení ve vyhledávačích prostě na základě své kvality.   Být ve svém oboru fakt dobrý, vyniknout a hlavně stále růst, ne zaplatit si za zobrazení a prokliky a čekat na zázrak. Málokdo z vedení dnešních českých firem tak přemýšlí.  

Autor: Sergej Pavljuk | středa 30.8.2017 15:15 | karma článku: 10,27 | přečteno: 442x
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10888x
Baví mě vézt se na nejnovějších vlnách online marketingu. O online marketingu toho v rámci projektu VIDEOEFEKT publikujeme mnohem více: videoefekt.cz

Seznam rubrik