Ceny této reklamy jsou přitom nastavené tak, že zisk, který Vám ta reklama přinese, se +/- rovná tomu, kolik Vás stojí. To neznamená, že PPC a podobné kampaně je třeba zcela vynechat. Znamená to pouze to, že s nimi nikdy neprorazíte díru do světa. V reklamě je to jako ve vztahu mezi mužem a ženou. Aby to mohlo fungovat, vyžaduje to konstantní inovace a pozornost, šmrnc, vtip a neotřelost. To sotva zvládnete něčím tak sterilním a okoukaným, jako je PPC banner. To, co chcete, je tak zajímavý, nevšední nebo vytříbený obsah, že se na něj lidí kouknou rádi, a že si tedy získá zobrazení na sociálních sítích a postavení ve vyhledávačích prostě na základě své kvality. Být ve svém oboru fakt dobrý, vyniknout a hlavně stále růst, ne zaplatit si za zobrazení a prokliky a čekat na zázrak. Málokdo z vedení dnešních českých firem tak přemýšlí.