Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Placená reklama je jako placený sex

30. 08. 2017 15:15:43
Výsledek je jistý. Jisté je, že to není ono. Konvenční placené online reklamy, kdy firma platí za proklik (PPC), dosah nebo shlédnutí je tolik, že s jistotou dodá pouze jeden výsledek.
Dodá Vám fakturu od Googlu, Facebooku nebo jiného superwebu s téměř monopolním postavením na trhu.

Ceny této reklamy jsou přitom nastavené tak, že zisk, který Vám ta reklama přinese, se +/- rovná tomu, kolik Vás stojí. To neznamená, že PPC a podobné kampaně je třeba zcela vynechat. Znamená to pouze to, že s nimi nikdy neprorazíte díru do světa. V reklamě je to jako ve vztahu mezi mužem a ženou. Aby to mohlo fungovat, vyžaduje to konstantní inovace a pozornost, šmrnc, vtip a neotřelost. To sotva zvládnete něčím tak sterilním a okoukaným, jako je PPC banner. To, co chcete, je tak zajímavý, nevšední nebo vytříbený obsah, že se na něj lidí kouknou rádi, a že si tedy získá zobrazení na sociálních sítích a postavení ve vyhledávačích prostě na základě své kvality. Být ve svém oboru fakt dobrý, vyniknout a hlavně stále růst, ne zaplatit si za zobrazení a prokliky a čekat na zázrak. Málokdo z vedení dnešních českých firem tak přemýšlí.
Autor: Sergej Pavljuk | středa 30.8.2017 15:15 | karma článku: 9.46 | přečteno: 368x

Další články blogera

Sergej Pavljuk

Motýlí efekt internetu – adaptuj se nebo vyhyň

Internet je strašně podceněná věc. Kdokoliv, kdo se naučil používat klávesnici a myš, má často pocit, že to celé pochopil. Je to přesně naopak

12.9.2017 v 15:58 | Karma článku: 7.83 | Přečteno: 295 | Diskuse

Sergej Pavljuk

Čtete blog na iDnesu? Jste dinosauři, sorry jako

Internet v ČR zítra slaví své 25. narozeniny. Před sto lety se lidé „staré školy“ bránili telegrafu, telefonu a rádiu, včera se bránili internetu, dnes se brání sociálním sítím.

12.2.2017 v 20:27 | Karma článku: 14.35 | Přečteno: 557 | Diskuse

Sergej Pavljuk

Facebook spouští umělou inteligenci, schovejte se do lesa nebo

Facebook se vrhl na tvorbu umělé inteligence. Chudák Siri, musí z toho být celá nesvá. FB inteligence má umět ovládat chytrou domácnost, má si umět s člověkem pokecat a má se postarat o výchovu dětí.

21.12.2016 v 19:31 | Karma článku: 11.54 | Přečteno: 709 | Diskuse

Další články z rubriky Média

Lukáš Moudrý

Nenávist na internetu

Žijeme v době, kde už není místo pro nevulgární rozhovory? Kde se oháníme jen demagogií, lhaním a agresí? Pevně věřím tomu, že ne a že stačí podívat se kriticky do našich niter.

23.9.2017 v 8:09 | Karma článku: 14.39 | Přečteno: 590 | Diskuse

Michal Lendvorsky

Najsledovanejšie videa zo sveta

Vysoko sledované videa zo sveta. Niektoré staré, niektoré novšie. Iné zase hlúpe alebo dojímavé. Viac v nasledujúcom článku.

21.9.2017 v 8:00 | Karma článku: 3.37 | Přečteno: 99 | Diskuse

Petr Karas

Víte to vy?

Je výborné, že slavný válečný román o osudech dobrého vojáka Švejka se mi někde ztratil. Alespoň nemusím hledat, na které stránce a ve kterém díle románu se o tom psalo: ušetřím tedy mnoho času.

20.9.2017 v 15:20 | Karma článku: 9.95 | Přečteno: 298 | Diskuse

Jan Bartoň

Zaorálek myslel na Trockého

Nehoda ministra Lubomíra Zaorálka je mimo jiné doplněná rozhovorem na novinky.cz. V něm se Zaorálek přiznává, že po zranění hlavy myslel na Trockého.

18.9.2017 v 9:04 | Karma článku: 25.60 | Přečteno: 975 | Diskuse

Adam Mikulášek

Uklízíte v ČT? Žádná politická vyjádření ani na soukromém Facebooku!

Vedení ČT nakázalo všem zaměstnancům tohoto média, aby se zdrželi vyjadřování svých politických postojů před volbami, v rámci „nezávislosti“. Jenže nikoli jen z pozice pracovníků ČT, ale i jako soukromým osobám.

15.9.2017 v 15:45 | Karma článku: 32.24 | Přečteno: 862 | Diskuse
Počet článků 57 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2830

Baví mě vézt se na nejnovějších vlnách online marketingu. O online marketingu toho v rámci projektu VIDEOEFEKT publikujeme mnohem více: videoefekt.cz



Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.