Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Čtete blog na iDnesu? Jste dinosauři, sorry jako

12. 02. 2017 20:27:51
Internet v ČR zítra slaví své 25. narozeniny. Před sto lety se lidé „staré školy“ bránili telegrafu, telefonu a rádiu, včera se bránili internetu, dnes se brání sociálním sítím.

První, kdo inzeroval v rozhlase a prodával přes telefon, vyhrál, ti druzí už neměli šanci. Taková je podstata technologií: Seznam.cz byl založen už v roce 1996, Atlas.cz a Centrum.cz byly založeny teprve v roce 1997 a Tiscali.cz až v roce 1998. Seznam dnes vévodí českému internetu a ten zbytek je tady je jen pro „pamětníky“. Kdo dřív přijde, ten dřív mele. Sorry jako!


Ztracený čas a pozdní reakci na revoluci v komunikačních technologiích lze někdy částečně vykoupit penězi. Cena za pomalost a skepsi v duchu „já to nepotřebuju“, „já počkám“ a „to je pro mladé“ se měří v korunách českých a o těch jen málo kdo řekne něco v duchu „já to nepotřebuju“, „já počkám“ a „to je pro mladé“. Myslíte, že když víte, co je to Instagram a všimli jste si, že je na Facebooku najednou hodně videí, tak víte, kam směřují dnešní marketingové a prodejní metody? To sotva. Je mi 26 a sám se musím učit od dnešních dětí ze základních škol. Jsme poslední generací, která ještě čte blog na iDNESu a brzy o tom budeme vyprávět se stejnou dávkou humoru jako o faxu.


Jsem tady na blogu iDNES, protože ještě umím a chci číst text delší než jeden odstavec. Ovšem to mi nevydělává na život. Rychlá a „hloupá“ média ano.

Autor: Sergej Pavljuk | neděle 12.2.2017 20:27 | karma článku: 14.35 | přečteno: 557x

Další články blogera

Sergej Pavljuk

Motýlí efekt internetu – adaptuj se nebo vyhyň

Internet je strašně podceněná věc. Kdokoliv, kdo se naučil používat klávesnici a myš, má často pocit, že to celé pochopil. Je to přesně naopak

12.9.2017 v 15:58 | Karma článku: 7.83 | Přečteno: 295 | Diskuse

Sergej Pavljuk

Placená reklama je jako placený sex

Výsledek je jistý. Jisté je, že to není ono. Konvenční placené online reklamy, kdy firma platí za proklik (PPC), dosah nebo shlédnutí je tolik, že s jistotou dodá pouze jeden výsledek.

30.8.2017 v 15:15 | Karma článku: 9.46 | Přečteno: 368 | Diskuse

Sergej Pavljuk

Facebook spouští umělou inteligenci, schovejte se do lesa nebo

Facebook se vrhl na tvorbu umělé inteligence. Chudák Siri, musí z toho být celá nesvá. FB inteligence má umět ovládat chytrou domácnost, má si umět s člověkem pokecat a má se postarat o výchovu dětí.

21.12.2016 v 19:31 | Karma článku: 11.54 | Přečteno: 709 | Diskuse

Další články z rubriky Společnost

Karel Januška

Pošlapaná Ústava

Ministr spravedlnosti navrhl Nejvyššímu správnímu soudu, aby odvolal soudkyni, která nestranně a nezávisle rozhodla soudní spor. Že by žalovaná (pí Nagyová) měla pravomoc rozkazovat policejní složce je málo pravděpodobné.

25.9.2017 v 3:01 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 26 | Diskuse

Katarína Lorenčíková

V klube frfľošov...

Niekedy sa bavím na tom, čo vidím.... neviem však či sa mám smiať (-: alebo plakať )-: Jem... a vidím 3 ženy. Totálne frfľošky...

24.9.2017 v 21:42 | Karma článku: 5.73 | Přečteno: 129 | Diskuse

Irena Fuchsová

Jak jsem opravila automatickou pračku

Když se nám rozbijí naši pomocníci v domácnosti, není to otázka jedné vteřiny. Že nejsou v pořádku nám nějaký čas signalizují. I víko mé pračky začalo před měsícem při zavírání vrzat, a já to ignorovala....

24.9.2017 v 20:11 | Karma článku: 13.32 | Přečteno: 306 | Diskuse

Alena Kulhavá

Čína jako příklad budoucnosti v kultuře, velký otazník v konzumu a odstrašující příklad

v lidských právech a týrání lidí a zatím i v ekologii a také v obchodní charakterové beztvarosti, otazník v bezpečnosti. Kým bude Čína za 30 let a co se od ní můžeme naučit dnes?Jaké výzvy přinášejí Arabové? Jaké černoši?

24.9.2017 v 19:31 | Karma článku: 6.65 | Přečteno: 286 |

Hatem Berrezouga

Válka symbolů: půlměsíc, aneb když se muslim klaní k satanovi! Část. 2

„Představme si na chvíli, že by se to stalo naopak. Že by Lidl například vymazal půlměsíc na islámské sakrální stavbě. Co by následovalo?" Zněla otázka.

24.9.2017 v 19:04 | Karma článku: 13.98 | Přečteno: 489 |
Počet článků 57 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2830

Baví mě vézt se na nejnovějších vlnách online marketingu. O online marketingu toho v rámci projektu VIDEOEFEKT publikujeme mnohem více: videoefekt.cz



Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.